www.hardwarezone.com.my


www.hardwarezone.com.my (https://forums.hardwarezone.com.my/index.php)
-   Off-Topic Discussion (https://forums.hardwarezone.com.my/forumdisplay.php?f=58)
-   -   InstaForex - Company News (https://forums.hardwarezone.com.my/showthread.php?t=9317)

|||||| 30-01-2019 09:38 AM

Quote:

Originally Posted by Michael scotfield (Post 15437)
Macam tu tiada perbezaan la ye mt4 dan mt5 instaforex

sy nampak perbezaan cuma pada perkhidmatan dari instaforex yang ditawarkan sahaja seperti pamm dan forexcopy tiada untuk metaquotes5 ini

Michael scotfield 30-01-2019 10:03 AM

Quote:

Originally Posted by |||||| (Post 15444)
sy nampak perbezaan cuma pada perkhidmatan dari instaforex yang ditawarkan sahaja seperti pamm dan forexcopy tiada untuk metaquotes5 ini

Macam mana yg org kata mt5 instaforex lebih cepat untung besar berbanding dgn mt4 instaforex

instafx_N9 30-01-2019 10:15 AM

Pasukan rali yang diketuai Aleš Loprais memasuki 5 teratas di Dakar 2019

http://i65.tinypic.com/2rm5p5c.jpg

Aleš Loprais, Ferran Marco Alcayna, dan Petr Pokora di Tatra Jamal adalah yang kelima dalam kedudukan keseluruhan dalam kategori trak untuk menyeberangi garisan penamat. Pasukan Rali telah memenuhi cabaran edisi ke-41 yang sangat sukar dalam serangan rali legenda. Lebih-lebih lagi, mereka berjaya bersaing dengan pasukan yang kuat dan besar.
Edisi ini disusun dalam wilayah satu-satunya negara, Peru. Oleh itu, marathon rali ini lebih pendek daripada edisi sebelumnya dari segi jarak dan hari perlumbaan. Walau bagaimanapun, tuan rumah merancang satu laluan yang memerlukan komitmen yang bersemangat dari para peserta. Rali Dakar bermula pada 6 Januari di Lima. Hebatnya, hanya satu pertiga daripada pasukan yang menyertai rali dalam kategori trak itu kembali ke ibu kota Peru yang juga titik akhir.
"Bagi saya ini mungkin Dakar paling sukar, ditinggalkan mereka di mana kami mengalami kemalangan dan mundur awal. Kami adalah pasukan keluarga kecil tanpa sokongan besar dan kami telah berjaya di kalangan pasukan besar, "Aleš Loprais berkongsi tanggapannya mengenai penyertaan dalam rali tersebut.
Yang penting, tidak seperti pasukan InstaForex Loprais sembilan pasukan yang lain dalam kedudukan 10 teratas adalah krew yang disokong penaja besar.
"Saya sangat ingin mengucapkan terima kasih yang tulus kepada rakan-rakan, seluruh pasukan, keluarga, peminat dan penaja, tanpa kami tidak akan berjaya. Walaupun kami hanya menikmati dua peringkat bebas masalah, mereka menghitung semua dan memenuhi kami dengan harapan untuk masa depan. Untuk mengalahkan pasukan besar adalah satu cabaran besar dan saya percaya kami akan berjaya dalam hal ini, "kata Loprais.
Anda boleh menghidupkan kembali detik-detik yang paling menarik di Dakar Rally 2019 dengan membaca berita di halaman ini. ( https://www.instaforex.com/instaforex_loprais_team )

Maklumat lanjut: https://www.instaforex.com/company_news/11567.html

Salam Sejahtera,
Pengurus Perhubungan Awam
https://www.instaforex.com/ms/ - InstaForex Companies Group
https://www.instaforex.com/ms/online_support_chat.php - Pertolongan langsung atas talian

instafx_N9 30-01-2019 10:22 AM

Persidangan Kewangan Dunia ShowFx di Prague akan berlangsung pada 16 Februari

http://i68.tinypic.com/2mq56as.jpg

Semua pedagang Prague dan mereka yang berminat untuk mempelajari lebih lanjut mengenai perdagangan dan pelaburan adalah dialu-alukan ke Hotel Corinthia Prague pada 16 Februari untuk menyertai Persidangan Kewangan Dunia ShowFx.

MENGAPA PERLU HADIR
Acara ini akan merangkumi 7 jam seminar dan bengkel dari pedagang dan pakar pasaran dari UK, Serbia, Slovakia dan Republik Czech - semuanya dalam satu hari dan satu tempat.
Pelajari semua yang anda ingin tahu tentang perdagangan: program ini memenuhi semua peringkat pengalaman dan meliputi topik yang paling relevan, termasuk ramalan 2019 untuk mata wang, stok dan pasaran crypto, Harga

Strategi tindakan, mengendalikan risiko pelaburan dan banyak lagi;

Mengambil bahagian dalam cabutan hadiah daripada penganjur dan syarikat-syarikat yang mengambil bahagian.
Menemui apa yang benar-benar berfungsi di pasaran dalam perbincangan terbuka dengan penceramah kami;
Menikmati suasana mesra di kalangan orang-orang yang berfikiran sama – termasuk rehat
Mendapatkan kursus pendidikan perdagangan percuma dari rakan umum acara - Instaforex;

Penceramah

Antara penceramah ialah Bryan Noble (ketua Tradernoble, UK), Ondrej Hartman (ketua FxStreet.cz), Dominik Stroukal (ahli ekonomi, penulis dan pakar matawangkripto), Petar Jacimovic (penganalisis Instaforex) dan lain-lain.

Anda boleh mengetahui lebih lanjut mengenai acara itu dan mendaftar untuk penyertaan percuma di halaman rasmi acara tersebut. ( https://www.showfxworld.com/promo/pr...?x=instaprpr19 )
Maklumat lanjut: https://www.instaforex.com/company_news/11571.html

Salam Sejahtera,
Pengurus Perhubungan Awam
https://www.instaforex.com/ms/ - InstaForex Companies Group
https://www.instaforex.com/ms/online_support_chat.php - Pertolongan langsung atas talian

azam575 30-01-2019 09:35 PM

Quote:

Originally Posted by |||||| (Post 15438)
tapi rasanya macam akaun mt5 ni tak boleh guna untuk pamm atau forexcopy instaforex

memang tidak boleh digunakan mt5 di instaforex pamm atau forexcopy buat masa ini

instaforexns 31-01-2019 10:45 AM

Keputusan peraduan InstaForex diumumkan
http://i63.tinypic.com/2yx3bjr.jpg
Hasilnya disimpulkan. Dan kali ini, semua pemilik hadiah adalah wanita. Hari ini, kami akan menamakan pemenang pertandingan berikut dari InstaForex: FX-1 Rally, InstaForex Sniper, dan Trader Bertuah. Kami gembira mengucapkan tahniah kepada para wanita dan berharap nasib baik kepada semua peserta lain!

FX-1 Rally

Prestasi terbaik semasa Rally FX-1 peringkat biasa telah ditunjukkan oleh Larisa Alekseevna Komeristiya. Kami ingin mengucapkan tahniah dan kekaguman kepada pemenang dan ingin mengesahkan reputasi peniaga terbaik dalam peringkat seterusnya dalam peraduan FX-1 Rally. Sekiranya anda ingin mempercepatkan, perjuangan tegang dan menarik untuk kepimpinan, maka dialu-alukan untuk memulakan peringkat tetap FX-1 Rally! Anda boleh mendaftar dan menyertai perlumbaan seterusnya yang akan diadakan dari 00:00 1 Februari 2019 hingga 23:59 1 Februari 2019.

Instaforex Sniper

Pedagang yang paling cergas dan terpantas menyertai pertandingan InstaForex Sniper. Hari ini, nasib telah menyukai Lilia Dzhotanova. Kami gembira dengan kejayaannya dan mengucapkan tahniah kepada pemegang rekod. Jadi, daftar dan sertai kami! Peringkat seterusnya pertandingan Sniper InstaForex akan bermula pada 4 Februari 2019 dan akan berakhir pada 8 Februari 2019.

Lucky Trader

Akan, tumpuan terhadap kejayaan, penentuan, dan semangat adalah kunci kepada kemenangan dan hasil yang sangat baik dalam pertandingan Lucky Trader. Ini semua lebih mengejutkan memandangkan semua kualiti ini telah ditunjukkan oleh seorang wanita, Nadezhda Vasilievna Botnikova. Kami, bagi pihak kami, mengucapkan tahniah kepada pemilik hadiah dan mintalah peserta lain untuk mencapai kemenangan yang mulia di peringkat seterusnya Trader Lucky. Jadi, teruskan dan menjadi pemenang! Peringkat seterusnya pertandingan akan diadakan dari 4 Februari 2019 hingga 15 Februari 2019.

Lebih Lanjut Tentang Pertandingan

Gambar dan Ulasan Para Pemenang

Maklumat Lanjut: https://www.instaforex.com/company_news/11580.html

|||||| 31-01-2019 12:57 PM

Quote:

Originally Posted by instaforexns (Post 15449)
Keputusan peraduan InstaForex diumumkan
http://i63.tinypic.com/2yx3bjr.jpg
Hasilnya disimpulkan. Dan kali ini, semua pemilik hadiah adalah wanita. Hari ini, kami akan menamakan pemenang pertandingan berikut dari InstaForex: FX-1 Rally, InstaForex Sniper, dan Trader Bertuah. Kami gembira mengucapkan tahniah kepada para wanita dan berharap nasib baik kepada semua peserta lain!

FX-1 Rally

Prestasi terbaik semasa Rally FX-1 peringkat biasa telah ditunjukkan oleh Larisa Alekseevna Komeristiya. Kami ingin mengucapkan tahniah dan kekaguman kepada pemenang dan ingin mengesahkan reputasi peniaga terbaik dalam peringkat seterusnya dalam peraduan FX-1 Rally. Sekiranya anda ingin mempercepatkan, perjuangan tegang dan menarik untuk kepimpinan, maka dialu-alukan untuk memulakan peringkat tetap FX-1 Rally! Anda boleh mendaftar dan menyertai perlumbaan seterusnya yang akan diadakan dari 00:00 1 Februari 2019 hingga 23:59 1 Februari 2019.

Instaforex Sniper

Pedagang yang paling cergas dan terpantas menyertai pertandingan InstaForex Sniper. Hari ini, nasib telah menyukai Lilia Dzhotanova. Kami gembira dengan kejayaannya dan mengucapkan tahniah kepada pemegang rekod. Jadi, daftar dan sertai kami! Peringkat seterusnya pertandingan Sniper InstaForex akan bermula pada 4 Februari 2019 dan akan berakhir pada 8 Februari 2019.

Lucky Trader

Akan, tumpuan terhadap kejayaan, penentuan, dan semangat adalah kunci kepada kemenangan dan hasil yang sangat baik dalam pertandingan Lucky Trader. Ini semua lebih mengejutkan memandangkan semua kualiti ini telah ditunjukkan oleh seorang wanita, Nadezhda Vasilievna Botnikova. Kami, bagi pihak kami, mengucapkan tahniah kepada pemilik hadiah dan mintalah peserta lain untuk mencapai kemenangan yang mulia di peringkat seterusnya Trader Lucky. Jadi, teruskan dan menjadi pemenang! Peringkat seterusnya pertandingan akan diadakan dari 4 Februari 2019 hingga 15 Februari 2019.

Lebih Lanjut Tentang Pertandingan

Gambar dan Ulasan Para Pemenang

Maklumat Lanjut: https://www.instaforex.com/company_news/11580.html

Tahniah diucapkan kepada pemenang semua. Jom rakan2 lain sertai pertandingan di instaforex ni

|||||| 31-01-2019 01:00 PM

Quote:

Originally Posted by azam575 (Post 15448)
memang tidak boleh digunakan mt5 di instaforex pamm atau forexcopy buat masa ini

harap2 satu hari nanti kita boleh guna mt5 instaforex ni dengan pamm dan forexcopy

Michael scotfield 31-01-2019 06:34 PM

Quote:

Originally Posted by instafx_N9 (Post 15446)
Pasukan rali yang diketuai Aleš Loprais memasuki 5 teratas di Dakar 2019

http://i65.tinypic.com/2rm5p5c.jpg

Aleš Loprais, Ferran Marco Alcayna, dan Petr Pokora di Tatra Jamal adalah yang kelima dalam kedudukan keseluruhan dalam kategori trak untuk menyeberangi garisan penamat. Pasukan Rali telah memenuhi cabaran edisi ke-41 yang sangat sukar dalam serangan rali legenda. Lebih-lebih lagi, mereka berjaya bersaing dengan pasukan yang kuat dan besar.
Edisi ini disusun dalam wilayah satu-satunya negara, Peru. Oleh itu, marathon rali ini lebih pendek daripada edisi sebelumnya dari segi jarak dan hari perlumbaan. Walau bagaimanapun, tuan rumah merancang satu laluan yang memerlukan komitmen yang bersemangat dari para peserta. Rali Dakar bermula pada 6 Januari di Lima. Hebatnya, hanya satu pertiga daripada pasukan yang menyertai rali dalam kategori trak itu kembali ke ibu kota Peru yang juga titik akhir.
"Bagi saya ini mungkin Dakar paling sukar, ditinggalkan mereka di mana kami mengalami kemalangan dan mundur awal. Kami adalah pasukan keluarga kecil tanpa sokongan besar dan kami telah berjaya di kalangan pasukan besar, "Aleš Loprais berkongsi tanggapannya mengenai penyertaan dalam rali tersebut.
Yang penting, tidak seperti pasukan InstaForex Loprais sembilan pasukan yang lain dalam kedudukan 10 teratas adalah krew yang disokong penaja besar.
"Saya sangat ingin mengucapkan terima kasih yang tulus kepada rakan-rakan, seluruh pasukan, keluarga, peminat dan penaja, tanpa kami tidak akan berjaya. Walaupun kami hanya menikmati dua peringkat bebas masalah, mereka menghitung semua dan memenuhi kami dengan harapan untuk masa depan. Untuk mengalahkan pasukan besar adalah satu cabaran besar dan saya percaya kami akan berjaya dalam hal ini, "kata Loprais.
Anda boleh menghidupkan kembali detik-detik yang paling menarik di Dakar Rally 2019 dengan membaca berita di halaman ini. ( https://www.instaforex.com/instaforex_loprais_team )

Maklumat lanjut: https://www.instaforex.com/company_news/11567.html

Salam Sejahtera,
Pengurus Perhubungan Awam
https://www.instaforex.com/ms/ - InstaForex Companies Group
https://www.instaforex.com/ms/online_support_chat.php - Pertolongan langsung atas talian

Harap instaforex dpt sponsor motogp pula

azam575 31-01-2019 11:36 PM

Quote:

Originally Posted by |||||| (Post 15451)
harap2 satu hari nanti kita boleh guna mt5 instaforex ni dengan pamm dan forexcopy

diharap pun begitu juga tuan. lagi menarik jika ada mt5 mobile

|||||| 01-02-2019 09:16 AM

Quote:

Originally Posted by azam575 (Post 15455)
diharap pun begitu juga tuan. lagi menarik jika ada mt5 mobile

mt5 takde generic ke mcam mt4 yg instaforex boleh guna?

|||||| 01-02-2019 09:18 AM

Quote:

Originally Posted by Michael scotfield (Post 15452)
Harap instaforex dpt sponsor motogp pula

sy tunggu2 instaforex sponsor sukan tempatan pula

Michael scotfield 01-02-2019 04:28 PM

Quote:

Originally Posted by |||||| (Post 15458)
sy tunggu2 instaforex sponsor sukan tempatan pula

Sukan tempatan kurang liputan pula nti,berbanding motogp dgn penambahan litar dithailand dan pasukan dr petronas yg baru shj dilancarkan pd tahun ini.memang berbaloi instaforex jika sponsor

azam575 01-02-2019 11:51 PM

Quote:

Originally Posted by |||||| (Post 15457)
mt5 takde generic ke mcam mt4 yg instaforex boleh guna?

saya pun tidak pasti tuan. buat masa ini trader banyak menggunakan lagi mt4

|||||| 04-02-2019 09:15 AM

Quote:

Originally Posted by azam575 (Post 15460)
saya pun tidak pasti tuan. buat masa ini trader banyak menggunakan lagi mt4

dah boleh mula cuba2 menggunakan terminal mt5 dari instaforex la kan


All times are GMT +8. The time now is 04:07 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Copyright © SPH Magazines Pte Ltd. All rights reserved.