www.hardwarezone.com.my


www.hardwarezone.com.my (https://forums.hardwarezone.com.my/index.php)
-   Off-Topic Discussion (https://forums.hardwarezone.com.my/forumdisplay.php?f=58)
-   -   InstaForex - Company News (https://forums.hardwarezone.com.my/showthread.php?t=9317)

|||||| 09-11-2018 03:38 PM

Quote:

Originally Posted by Michael scotfield (Post 14976)
Betul tuan,jika ada ada wallet akaun instaforex pun menarik juga.tiadalah overtrade nanti

apa2 pun selamatkan dulu profit2 yg ada dalam akaun instaforex tu

|||||| 09-11-2018 03:40 PM

Quote:

Originally Posted by Michael scotfield (Post 14995)
Sgt setuju dgn tuan,proses wd adalah sgt penting kpd trader instaforex

ni ciri yg paling utama bagi kebanyakan traders bukan sahaja di instaforex tapi di broker2 lain juga

instafx_N9 09-11-2018 05:54 PM

Quote:

Originally Posted by |||||| (Post 14993)
macam mana cara pengaktifan sistem keselamatan dua faktor di instaforex ni, perlu verify acc tak

encik boleh aktifkan keselamatan dua faktor di kabinet pelanggan> keselamatan> pengesahan dua faktor.

azam575 09-11-2018 09:51 PM

Quote:

Originally Posted by instafx_N9 (Post 15001)
encik boleh aktifkan keselamatan dua faktor di kabinet pelanggan> keselamatan> pengesahan dua faktor.

sangat mudah untuk aktifkan sistem keselamatan yang tiggi di instaforex. semua nya di kabinet klien instaforex

Michael scotfield 10-11-2018 11:42 PM

Quote:

Originally Posted by azam575 (Post 15002)
sangat mudah untuk aktifkan sistem keselamatan yang tiggi di instaforex. semua nya di kabinet klien instaforex

Keselamatan akaun adalah menjadi keutamaan instaforex

instafx_N9 12-11-2018 01:29 PM

Miss Insta Asia 2018 di Moscow

http://i64.tinypic.com/2h34zf8.png

Di tengah musim luruh, InstaForex mengadakan perayaan yang indah - upacara penghargaan untuk menghormati pemenang peraduan Miss Insta Asia 2018. Upacara tahunan yang lama ditunggu-tunggu berlangsung pada 2 November di Moscow.
Itulah kemenangan kecantikan, daya tarikan, cinta kehidupan dan keyakinan. Selain keindahan, para pemenang mengagumkan penonton dengan bakat dan hobi mereka. Pada tahun ini peserta dari 20 negara menyertai pertandingan tersebut. Semua wanita ternyata kreatif dan bercita-cita tinggi, terpesona dengan pelbagai hobi seperti fotografi, solek profesional, memasak, dan sulaman. Lima pemenang dari Rusia dan Ukraine tidak sabar-sabar untuk mengukuhkan kejayaan mereka sebagai pedagang forex dan lebih suka menguruskan hadiah wang tunai mereka sendiri. InstaForex dihormati dan gembira kerana mempunyai peserta yang menawan sebagai pelanggannya. Syarikat berhasrat membantu para finalis untuk meningkatkan kemahiran mereka dan menyokong permulaan mereka. Perayaan telah berlalu, tetapi kami sudah menjangkakan yang seterusnya, penyediaan sedang dijalankan!
Pendaftaran peserta baru telah pun bermula. Ia akan menjadi musim baru, pertandingan baru, dan upacara baru. Selain itu, ia akan menjadi ulang tahun ke-10 pertandingan, jadi, kejutan sedang dalam perjalanan! Pada tahun 2019, kolam hadiah akan menjadi $ 45,000.

Sumber: https://www.instaforex.com/company_news/11349.html

Salam Sejahtera,
Pengurus Perhubungan Awam
https://www.instaforex.com/ms/ - InstaForex Companies Group
https://www.instaforex.com/ms/online_support_chat.php - Pertolongan langsung atas talian

|||||| 12-11-2018 02:41 PM

Quote:

Originally Posted by instafx_N9 (Post 15004)
Miss Insta Asia 2018 di Moscow

http://i64.tinypic.com/2h34zf8.png

Di tengah musim luruh, InstaForex mengadakan perayaan yang indah - upacara penghargaan untuk menghormati pemenang peraduan Miss Insta Asia 2018. Upacara tahunan yang lama ditunggu-tunggu berlangsung pada 2 November di Moscow.
Itulah kemenangan kecantikan, daya tarikan, cinta kehidupan dan keyakinan. Selain keindahan, para pemenang mengagumkan penonton dengan bakat dan hobi mereka. Pada tahun ini peserta dari 20 negara menyertai pertandingan tersebut. Semua wanita ternyata kreatif dan bercita-cita tinggi, terpesona dengan pelbagai hobi seperti fotografi, solek profesional, memasak, dan sulaman. Lima pemenang dari Rusia dan Ukraine tidak sabar-sabar untuk mengukuhkan kejayaan mereka sebagai pedagang forex dan lebih suka menguruskan hadiah wang tunai mereka sendiri. InstaForex dihormati dan gembira kerana mempunyai peserta yang menawan sebagai pelanggannya. Syarikat berhasrat membantu para finalis untuk meningkatkan kemahiran mereka dan menyokong permulaan mereka. Perayaan telah berlalu, tetapi kami sudah menjangkakan yang seterusnya, penyediaan sedang dijalankan!
Pendaftaran peserta baru telah pun bermula. Ia akan menjadi musim baru, pertandingan baru, dan upacara baru. Selain itu, ia akan menjadi ulang tahun ke-10 pertandingan, jadi, kejutan sedang dalam perjalanan! Pada tahun 2019, kolam hadiah akan menjadi $ 45,000.

Sumber: https://www.instaforex.com/company_news/11349.html

Salam Sejahtera,
Pengurus Perhubungan Awam
https://www.instaforex.com/ms/ - InstaForex Companies Group
https://www.instaforex.com/ms/online_support_chat.php - Pertolongan langsung atas talian

tahniah diucapkan kepada pemenang pertandingan instaforex kali ini

|||||| 12-11-2018 02:42 PM

Quote:

Originally Posted by Michael scotfield (Post 15003)
Keselamatan akaun adalah menjadi keutamaan instaforex

jangan lupa aktifkan sistem keselamatan dua faktor di kabinet pelanggan instaforex anda

azam575 12-11-2018 10:45 PM

Quote:

Originally Posted by |||||| (Post 15009)
jangan lupa aktifkan sistem keselamatan dua faktor di kabinet pelanggan instaforex anda

sangat mudah diaktifkan . guna google authenticator untuk masuk dalam akaun kabinet apa bila di aktifkan

Michael scotfield 12-11-2018 11:42 PM

Quote:

Originally Posted by azam575 (Post 15012)
sangat mudah diaktifkan . guna google authenticator untuk masuk dalam akaun kabinet apa bila di aktifkan

Memang terbaik sistem keselamatan yg dipakai instaforex

|||||| 13-11-2018 09:29 AM

Quote:

Originally Posted by Michael scotfield (Post 15013)
Memang terbaik sistem keselamatan yg dipakai instaforex

harap pelanggan instaforex mengunapakai sistem yg ada supaya keselamatan akaun mereka lebih terjamin

|||||| 13-11-2018 09:30 AM

Quote:

Originally Posted by azam575 (Post 15012)
sangat mudah diaktifkan . guna google authenticator untuk masuk dalam akaun kabinet apa bila di aktifkan

google authenticator di kabinet pelanggan instaforex ni mcm mana cara nak gunakannya ya tuan?

azam575 13-11-2018 11:10 PM

Quote:

Originally Posted by |||||| (Post 15015)
google authenticator di kabinet pelanggan instaforex ni mcm mana cara nak gunakannya ya tuan?

perlu download apps di telefon .. dan kemudian kena ikut step dalam proses aktifkan sistem keselamatan 2 faktor

Michael scotfield 14-11-2018 06:58 AM

Quote:

Originally Posted by azam575 (Post 15025)
perlu download apps di telefon .. dan kemudian kena ikut step dalam proses aktifkan sistem keselamatan 2 faktor

Jika ada panduan bergambar lg mudah utk fahami ni tentang pengaktifan keselamatan akaun instaforex

|||||| 14-11-2018 02:37 PM

Quote:

Originally Posted by Michael scotfield (Post 15029)
Jika ada panduan bergambar lg mudah utk fahami ni tentang pengaktifan keselamatan akaun instaforex

betul tuan, sy setuju dengan pendapat tersebut. Harap instaforex boleh laksanakannya


All times are GMT +8. The time now is 05:39 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Copyright © SPH Magazines Pte Ltd. All rights reserved.