www.hardwarezone.com.my - View Single Post - settlekan hutang
View Single Post
Old 07-02-2020, 09:30 AM   #3
AyuHazwan
Junior Member
 
Join Date: Jan 2020
Posts: 8
Aku ada banyak hutang skrg ni. hutang kereta, hutang motor, hutang rumah haih mmg serabut gila kepala skrg ni. Aku dah lah baru je lepas kahwin dgn nak beli brg rumah lagi mcm peti ais, tv, mesin basuh. Aku punya pakcik cadangkan buat loan untuk settlekan semua benda ni. Korang rasa ok ke?
Tk lagi beban ke buat loan yg lain? haha yelah kau mesti aku pinjam dalam amount yg banyak en sbb nak settlekan semua loan tu.
AyuHazwan is offline   Reply With Quote