www.hardwarezone.com.my - View Single Post - settlekan hutang
View Single Post
Old 11-02-2020, 03:33 PM   #22
meenie
Junior Member
 
meenie's Avatar
 
Join Date: Apr 2017
Posts: 54
Tp hutang ni senanya sgt beban haha saya pernah bayar bil phone tiap bulan RM120 tu pun dah sakit kenkadang ada bulan tu tak byr full hahaha
Kita buat loan ikut keperluan kita je. Lagipun klu tak mampu byr byk, panjang kan tempoh pinjam tuu, contoh klu pinjam 9k tak mampu byr dalam 1 tahun, bayar dalam tempoh 3 tahun. Bua - bulan dari bayar 800 lebih jadi lebih kurang 300 je.
meenie is offline   Reply With Quote