www.hardwarezone.com.my - View Single Post - settlekan hutang
View Single Post
Old 07-02-2020, 09:28 AM   #2
IffaNadiah
Junior Member
 
Join Date: Jan 2020
Posts: 6
Aku ada banyak hutang skrg ni. hutang kereta, hutang motor, hutang rumah haih mmg serabut gila kepala skrg ni. Aku dah lah baru je lepas kahwin dgn nak beli brg rumah lagi mcm peti ais, tv, mesin basuh. Aku punya pakcik cadangkan buat loan untuk settlekan semua benda ni. Korang rasa ok ke?
Ok je saya punya cousin pun ada buat ceni. Dia pinjam satu loan ni utk settlekan loan yg lain. Tk lah pening kepala pikir banyak loan nak kena byr. So kita stick bayar satu loan jelah
IffaNadiah is offline   Reply With Quote