InstaForex - Company News - Page 52 - www.hardwarezone.com.my

HWZ Forums

Login Register FAQ Mark Forums Read
HWM Malaysia on Facebook

InstaForex - Company News

Reply
 
Thread Tools
Old 09-11-2018, 03:38 PM   #766
||||||
Member
 
Join Date: Sep 2018
Posts: 379
Betul tuan,jika ada ada wallet akaun instaforex pun menarik juga.tiadalah overtrade nanti
apa2 pun selamatkan dulu profit2 yg ada dalam akaun instaforex tu
|||||| is online now   Reply With Quote
Old 09-11-2018, 03:40 PM   #767
||||||
Member
 
Join Date: Sep 2018
Posts: 379
Sgt setuju dgn tuan,proses wd adalah sgt penting kpd trader instaforex
ni ciri yg paling utama bagi kebanyakan traders bukan sahaja di instaforex tapi di broker2 lain juga
|||||| is online now   Reply With Quote
Old 09-11-2018, 05:54 PM   #768
instafx_N9
Junior Member
 
instafx_N9's Avatar
 
Join Date: Oct 2016
Posts: 93
macam mana cara pengaktifan sistem keselamatan dua faktor di instaforex ni, perlu verify acc tak
encik boleh aktifkan keselamatan dua faktor di kabinet pelanggan> keselamatan> pengesahan dua faktor.
instafx_N9 is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2018, 09:51 PM   #769
azam575
Member
 
Join Date: Dec 2017
Posts: 415
encik boleh aktifkan keselamatan dua faktor di kabinet pelanggan> keselamatan> pengesahan dua faktor.
sangat mudah untuk aktifkan sistem keselamatan yang tiggi di instaforex. semua nya di kabinet klien instaforex
azam575 is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2018, 11:42 PM   #770
Michael scotfield
Member
 
Join Date: Nov 2017
Posts: 434
sangat mudah untuk aktifkan sistem keselamatan yang tiggi di instaforex. semua nya di kabinet klien instaforex
Keselamatan akaun adalah menjadi keutamaan instaforex
Michael scotfield is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2018, 01:29 PM   #771
instafx_N9
Junior Member
 
instafx_N9's Avatar
 
Join Date: Oct 2016
Posts: 93
Miss Insta Asia 2018 di Moscow



Di tengah musim luruh, InstaForex mengadakan perayaan yang indah - upacara penghargaan untuk menghormati pemenang peraduan Miss Insta Asia 2018. Upacara tahunan yang lama ditunggu-tunggu berlangsung pada 2 November di Moscow.
Itulah kemenangan kecantikan, daya tarikan, cinta kehidupan dan keyakinan. Selain keindahan, para pemenang mengagumkan penonton dengan bakat dan hobi mereka. Pada tahun ini peserta dari 20 negara menyertai pertandingan tersebut. Semua wanita ternyata kreatif dan bercita-cita tinggi, terpesona dengan pelbagai hobi seperti fotografi, solek profesional, memasak, dan sulaman. Lima pemenang dari Rusia dan Ukraine tidak sabar-sabar untuk mengukuhkan kejayaan mereka sebagai pedagang forex dan lebih suka menguruskan hadiah wang tunai mereka sendiri. InstaForex dihormati dan gembira kerana mempunyai peserta yang menawan sebagai pelanggannya. Syarikat berhasrat membantu para finalis untuk meningkatkan kemahiran mereka dan menyokong permulaan mereka. Perayaan telah berlalu, tetapi kami sudah menjangkakan yang seterusnya, penyediaan sedang dijalankan!
Pendaftaran peserta baru telah pun bermula. Ia akan menjadi musim baru, pertandingan baru, dan upacara baru. Selain itu, ia akan menjadi ulang tahun ke-10 pertandingan, jadi, kejutan sedang dalam perjalanan! Pada tahun 2019, kolam hadiah akan menjadi $ 45,000.

Sumber: https://www.instaforex.com/company_news/11349.html

Salam Sejahtera,
Pengurus Perhubungan Awam
https://www.instaforex.com/ms/ - InstaForex Companies Group
https://www.instaforex.com/ms/online_support_chat.php - Pertolongan langsung atas talian
instafx_N9 is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2018, 02:41 PM   #772
||||||
Member
 
Join Date: Sep 2018
Posts: 379
Miss Insta Asia 2018 di Moscow



Di tengah musim luruh, InstaForex mengadakan perayaan yang indah - upacara penghargaan untuk menghormati pemenang peraduan Miss Insta Asia 2018. Upacara tahunan yang lama ditunggu-tunggu berlangsung pada 2 November di Moscow.
Itulah kemenangan kecantikan, daya tarikan, cinta kehidupan dan keyakinan. Selain keindahan, para pemenang mengagumkan penonton dengan bakat dan hobi mereka. Pada tahun ini peserta dari 20 negara menyertai pertandingan tersebut. Semua wanita ternyata kreatif dan bercita-cita tinggi, terpesona dengan pelbagai hobi seperti fotografi, solek profesional, memasak, dan sulaman. Lima pemenang dari Rusia dan Ukraine tidak sabar-sabar untuk mengukuhkan kejayaan mereka sebagai pedagang forex dan lebih suka menguruskan hadiah wang tunai mereka sendiri. InstaForex dihormati dan gembira kerana mempunyai peserta yang menawan sebagai pelanggannya. Syarikat berhasrat membantu para finalis untuk meningkatkan kemahiran mereka dan menyokong permulaan mereka. Perayaan telah berlalu, tetapi kami sudah menjangkakan yang seterusnya, penyediaan sedang dijalankan!
Pendaftaran peserta baru telah pun bermula. Ia akan menjadi musim baru, pertandingan baru, dan upacara baru. Selain itu, ia akan menjadi ulang tahun ke-10 pertandingan, jadi, kejutan sedang dalam perjalanan! Pada tahun 2019, kolam hadiah akan menjadi $ 45,000.

Sumber: https://www.instaforex.com/company_news/11349.html

Salam Sejahtera,
Pengurus Perhubungan Awam
https://www.instaforex.com/ms/ - InstaForex Companies Group
https://www.instaforex.com/ms/online_support_chat.php - Pertolongan langsung atas talian
tahniah diucapkan kepada pemenang pertandingan instaforex kali ini
|||||| is online now   Reply With Quote
Old 12-11-2018, 02:42 PM   #773
||||||
Member
 
Join Date: Sep 2018
Posts: 379
Keselamatan akaun adalah menjadi keutamaan instaforex
jangan lupa aktifkan sistem keselamatan dua faktor di kabinet pelanggan instaforex anda
|||||| is online now   Reply With Quote
Old 12-11-2018, 10:45 PM   #774
azam575
Member
 
Join Date: Dec 2017
Posts: 415
jangan lupa aktifkan sistem keselamatan dua faktor di kabinet pelanggan instaforex anda
sangat mudah diaktifkan . guna google authenticator untuk masuk dalam akaun kabinet apa bila di aktifkan
azam575 is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2018, 11:42 PM   #775
Michael scotfield
Member
 
Join Date: Nov 2017
Posts: 434
sangat mudah diaktifkan . guna google authenticator untuk masuk dalam akaun kabinet apa bila di aktifkan
Memang terbaik sistem keselamatan yg dipakai instaforex
Michael scotfield is offline   Reply With Quote
Old 13-11-2018, 09:29 AM   #776
||||||
Member
 
Join Date: Sep 2018
Posts: 379
Memang terbaik sistem keselamatan yg dipakai instaforex
harap pelanggan instaforex mengunapakai sistem yg ada supaya keselamatan akaun mereka lebih terjamin
|||||| is online now   Reply With Quote
Old 13-11-2018, 09:30 AM   #777
||||||
Member
 
Join Date: Sep 2018
Posts: 379
sangat mudah diaktifkan . guna google authenticator untuk masuk dalam akaun kabinet apa bila di aktifkan
google authenticator di kabinet pelanggan instaforex ni mcm mana cara nak gunakannya ya tuan?
|||||| is online now   Reply With Quote
Old 13-11-2018, 11:10 PM   #778
azam575
Member
 
Join Date: Dec 2017
Posts: 415
google authenticator di kabinet pelanggan instaforex ni mcm mana cara nak gunakannya ya tuan?
perlu download apps di telefon .. dan kemudian kena ikut step dalam proses aktifkan sistem keselamatan 2 faktor
azam575 is offline   Reply With Quote
Old 14-11-2018, 06:58 AM   #779
Michael scotfield
Member
 
Join Date: Nov 2017
Posts: 434
perlu download apps di telefon .. dan kemudian kena ikut step dalam proses aktifkan sistem keselamatan 2 faktor
Jika ada panduan bergambar lg mudah utk fahami ni tentang pengaktifan keselamatan akaun instaforex
Michael scotfield is offline   Reply With Quote
Old 14-11-2018, 02:37 PM   #780
||||||
Member
 
Join Date: Sep 2018
Posts: 379
Jika ada panduan bergambar lg mudah utk fahami ni tentang pengaktifan keselamatan akaun instaforex
betul tuan, sy setuju dengan pendapat tersebut. Harap instaforex boleh laksanakannya
|||||| is online now   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Posting Rules

Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump